sobota, 29 lutego 2020

ŁEB aż URYWA


MATTHEW SANTORO

ŁEB aż URYWA



Biedronkowy "wygrzeb" z koszyka za (nie całe) 5 złotych. Dlaczego to zakupiłam, choć o tej książce nie słyszałam jeszcze nigdy? Bo lubię takie nowinkowe rzeczy, lubię gromadzić zabawne fakty o świcie, lubię czytać literaturę non fiction, no i?

Strzał w dziesiątkę.

Ta książka to zbiór ciekawych , w dużej mierze nieznanych faktów historycznych i nie tylko z bardzo wielu przeróżnych dziedzin. 

Dowiemy się tu, że Napoleon został pochowany bez penisa i dlaczego, kto wydostał się z więzienia za pomocą nitki dentystycznej, i kto w wieku zaledwie siedmiu lat przeprowadził swoją pierwszą operację chirurgiczną. 

Ta książka to kopalnia wiedzy (czasami niepotrzebnej, ale ciekawej)

Autor tej książki to kanadyjski youtuber którego kanał ma 6 milionów subskrypcji (czy jak się to tam nazywa) i trzeba powiedzieć, że potrafi zaciekawić.

Ja zachęcam.

Ta wiedza może nikomu życia nie uratuje, ale rozbawi, pomoże wybrnąć z kłopotliwej sytuacji, doskonale pomoże zmienić temat na mniej drażliwy i uratuje nudną rozmowę.
A więc warto. 
DLA NIEŚMIAŁYCH NASTOLATKÓW - NIEZASTĄPIONA!

14 komentarzy:

  1. Za taką śmieszną cenę to i ja bym ją schrupała, a jak wiadomo nie od dziś, człowiek całe życie się uczy, a że ja jestem zawsze ciekawa takich nowinek to z przyjemnością jej poszukam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie i cena fajna i mnóstwo niecodziennej wiedzy.

      Usuń
  2. Ciekawa książka, za 5 złotych to i ja bym kupiła i przeczytała. Nietypowe ciekawostki mogą też się przydać, np. do rozmowy z innymi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak zwłaszcza z takimi z którymi nie ma o czym gadać, a trzeba :) Ciekawa jestem jak by zareagowali na takiego penisa Napoleona... Ucieczka zapewniona, ale to też dobre rozwiązanie.

      Usuń
  3. Takie książki to ja bardzo lubię. Są idealne do tzw. odmóżdżania się 😁 A i podczas "rozmów" z ludźmi, z którymi nie bardzo jest o czym sensownym pogadać, jak sama wspomniałaś, taka książka to prawdziwe towarzyskie koło ratunkowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe co tam ten yutuber jeszcze napisał...Gdyby nie Biedronka, to pewnie z ciekawości bym przeczytała. Kupuję teraz książki online...

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię czasem przeczytać takie ciekawostki :) Bardzo fajnie się ta książka zapowiada

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena atrakcyna i książka atrakcyjna po Twim opisie Iwonko :) teraz to tylko takie książki z humorem nam czytać :) dzięki za polecenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz racje takie ciekawostki człowiekowi do niczego nie potrzebne a jednak poczytać można. I tyle dziwnych informacji...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale mnie zaintrygowałaś... świetna książka i to za 5 zł :-) Ale, że Napoleon? .... interesujące ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Za piątaka, to zbrodnia żeby nie kupić!

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze jej poszukać, w takich ciekawostkach "kocha" się mój syn, ma niedługo imieniny, dołożę do prezentu, a jak już książka będzie w domu to i ja po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie "małe nic", ale jest bardzo ciekawa, a niektóre informacje wprost zaskakujące i podane w zabawny sposób.

      Usuń
  11. Rzadko teraz jestem w Biedronce, ale rozglądnę się jak tylko wpadnę tam. Z ciekawości chciałabym przeczytać:-)Bo takich wiadomości newsowych w sumie ciężko znaleźć...:-)

    OdpowiedzUsuń