niedziela, 23 grudnia 2018

Penis jako choinka, śnieżynka, renifer…



Trzeci penis na PRIV-a!. Nie, nie w tym tygodniu! Trzeci dziś! 

Jakiś ( …………...tu wstaw epitet) pisze do mnie per „kochanie” i dodaje dość durny tekst, zwracam mu uwagę, że, że to mi nie odpowiada, co dostaję : 

„Ależ to jest zabawa kochanie”. 

Zabawa… Penisem… Czy on mógłby się nim bawić jak dotychczas w łazience??? 

Musi na internecie? 

Na FB? 

Przy ludziach? 

Proszę, żeby przestał wysyłać mi śmieci. ( Znam go od 15 minut - przyjęłam ze względu na wspólnych znajomych)

Jest znów agresywnie penisowy. 

Piszę mu, żeby zmienił piaskownicę… i… zanim zdążę go zablokować wyzwiska fruną jak ptaki we mgle... 

Że debilka, że stara krowa, że ( tego akurat nie mogę wstawić, bo mnie zablokują) i o co w ogóle chodzi? 

Oczywiście o święta! 

ŚWIĘTĄ! Naprawdę??? 

Nie o politykę, uchodźców, czy seksizm, ale o ŚWIĘTA!!! 

Jakim cudem? 

Nie wiem, ale jest pewna grupa idiotów, którzy wszystko sprowadzają do penisa. Wyraźnie święta też, i jeszcze uważają to za zabawę… 

Tak więc penis w przepraniu Mikołaja, penis w kształcie worka na zabawki, penis w formie fajerwerków, penis jako choinka, śnieżynka, renifer… 

Penis wszechmogący i penis sam w domu… 

Nie mam siły! 

Czy niektórzy nie mogliby choć przez święta odpuścić???? 

Czy mogliby choć w tym czasie schować swoje penisy do gatek i przestać się nimi bawić? 

PROSZĘ! Faceci, opamiętajcie się! Ja już nie mam siły! Musicie to pokazywać wszystkim? Nawet obcym? Niedługo zaczniecie nosić penisy na wierzchu! Wiem duma to duma, dobra, musicie się chwalić, CHWALCIE SIĘ! Żonom, kochankom, sekretarkom, to wasza sprawa, ale dajcie spokój obcym babom choć w święta...

8 komentarzy:

  1. Ostatnio czytałam o tym jak jakaś dziewczyna zaczęła wykorzystywać ten fakt że faceci wysyłali jej swoje ptaszki... Zaczęła ich po prostu szantażować że wyśle komuś bliskiemu z jego rodziny to zdjęcie a jak tego nie chce to niech płaci. Wiadomo szantaż jest karalny, więc jedyne co pozostaje to chyba zablokowanie takiego użytkownika by się więcej nie naprzykrzał... Zmora z tymi facetami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale... ja nie mam już siły! ja mam prawie 100 lat i nastoletnie ptaszki mnie nie ciekawią!

      Usuń
  2. Penis sam w ... domu. I o to właśnie chodzi! Do łba im bije!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie skopiowałam tych zdjęć... bo to chore! I, żeby tylko, to głupie, a inteligencję cenię!

      Usuń
  3. Czemu przyjmujesz zaproszenia od osob ktroych nie znasz? Znajomi też pewnie go nie znaja, ale ktorys dodał go do znajomych bo wyslal mu zaproszenie. I nie bylo by zdjęć penisów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo używam FB nie do znajomości prywatnych, tylko jako sposobu na wypromowanie moich powieści i tłumaczeń. Bez FB nie daję rady, wydawcy średnio działają, staram się jakoś to ogarnąć w ten własnie sposób :( Dobry, nie dobry, dla mnie jedyny - niestety.

      Usuń
  4. Na szczęście moi znajomi bardzo kulturalni i żaden niczego takiego nie wysyła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zależy Ci na zwiększeniu pewności siebie? Nasza dyskretna usługa powiększania penisa oferuje profesjonalizm i troskę o komfort, zapewniając większą satysfakcję i dobrostan życia intymnego. https://vivomed.pl/uslugi-medyczne/powiekszanie-penisa/

    OdpowiedzUsuń