wtorek, 3 lipca 2018

Na blogu CZYTANINKA o mnie...

Kiedy i w jakich okolicznościach zrodził się pomysł na założenie bloga?

Bardzo dużo czytam i lubię opowiadać o książkach, ale, jak pisałam wcześniej mam mało kontaktów towarzyskich, nie chciałam sobie odpuścić książkowych pogaduszek, więc pomyślałam, że mogłabym to gdzieś zapisać, poza tym często wpadają mi do głowy krótkie teksty, żartobliwe „felietoniki”, których nie byłabym w stanie nigdzie wysłać czy wydać, publikuję je więc na blogu.
Co do okoliczności powstania… Udzielałam się w kilku portalach, w niektórych dalej trochę działam ( jak na przykład BibioNETka) czytam mnóstwo blogów książkowych, podziwiam wielu blogerów, a że lubię się uczyć ( wręcz uwielbiam) pomyślałam, że spróbuję.

resztę znajdziecie tutaj: 
https://czytaninka.blogspot.com/2018/07/blog-talk-show-20.html?m=1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz